stallet idag

Idag har det varit runt 30 grader ute så jag har inte varit i stallet och ridit än, utan jag tänkte vänta till ikväll när det är lite mer svalt ute! 
Dagens planer är att jag ska rida daven lite dressyr, och Chippen får gå ännu en skogstur, bra för honom att ta det lugnt och ladda upp ordentligt efter två hårda veckor av tävling. 
 
Jag tar med kameran bort idag, och jag ska se till att jag inte glömmer den hemma ;) så förhopnningsvis har jag lite nya bilder på daven att visa. Vi får se om det går att rida ute eller om det är allt för mycket insekter. 
Igår red jag ju ut på dom båda och det var galet mycket flugor och bromsar i luften, Men daven var överförväntan duktig igår i skogen, vi galopperade och han höll sig på mattan hela tiden, stora framsteg! 
bus i skogen! 

Kommentarer
Postat av: Mollie

Sv; Tack så mycket! :)

2013-08-03 @ 17:28:49
URL: http://molliedb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0