Susanne träningen

Idag kom Susanne Barup igen, en månad sen sist! 
Idag red jag faktiskt båda ponnyerna, Chippen gick inte alls bra spänd och lite jobbig i nacken inte alls så mjuk och lösgjord som han brukar vara. Tråkigt att det aldrig har gått riktigt bra när vi tränat för susanne, jag har aldrig fått visa upp honom så fint som vi faktiskt kan..
 
Daven däremot gick kanon! bästa träningen på länge, Helena sa sen också att hon aldrig sätt mig rida honom så fint, eller sätt daven vara så fin! allt flöt på liksom, enkla bytena, öppnorna slutorna och traven blev så himla fin på slutet, riktigt svävade fram, Susanne var riktigt imponerad av honom idag det sa hon själv när vi var färdig tränade, Hon gillar den ponnyn starkt och hon säger verkligen att han har kvalitér utöver det vanliga, att det faktiskt inte finns många ponnyer som Daven.
roligt att höra ifrån en GP domare som dessutom satt och dömde ponny EM nu 2013, så måste ju vara stolt över dom fina orden. Då vet jag vad vi faktiskt kan sikta mot nästa år, och speciellt hur långt han kan ta sin nästa lilla ryttare när det blir dags.
blev inga bilder idag, tråkigt att få inne bilder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0