svart 3 årig Hingst

När vi hade kollat på den svarta hästen hade vi kommit så långt att vi var i närheten av Dirks anläggning där han bodde och drev gården. 
Vi åkte dit och bodde över där en natt och sen ville dirk väldigt gärna att jag skulle hoppa upp och testa hans 3åring som nyligen blev inriden, Tog det såklart som en ära eftersom han var väldigt fin, kolsvart hingst, med 4 låga strumpor och med underbara gångarter den också. 
Dirk hade den som ett litet projekt och hade en duktig tjej som red den, när han sen blir äldre med mer rutin ska han säljas. Så jag undrar vem som får ta över den lilla guldklimpen.
 
Han var jätte fin att rida, så fin i handen och lätt för skänkeln, red lätt i traven mesta dels och sen tog vi även lite galopp. Sedan kom det ett sto in på banan också så då blev det väldigt intressant och han gick runt och gnäggade hela tiden, Men vi red på så han skulle komma över det och börja lyssna på mig igen. 
Duktig kille var han och jag tror absolut han kommer bli super fin i framtiden med rätt ryttare och om ingen skada eller så uppstår. Det var verkligen roligt att rida en så fin ungponny, det finns inte många som är så fint rida och så stadiga när dom bara är 3år. 
 
Tyvärr vet jag inte vem han är efter, eller någon mer infomation om honom, jag kommer inte ens ihåg vad han heter! Men jag visar er bilderna och där ser man ju verkligen vilken enorm potensial den ponnyn har. 
Jag har även film när jag rider, men jag lägger inte ut det nu.
Visst är han fin?
 vet att jag sitter som en hösäck på sista bilden

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt fin häst och älskar din header! :)

2013-08-04 @ 12:33:13
URL: http://teamcaballio.blogg.se
Postat av: Linnéa Björkström

Riktigt läcker ponny & vad roligt att du fick rida honom! :)

Sv: Tack så mycket :)

Svar: ja verkligen super roligt! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-08-04 @ 15:24:04
URL: http://linneabjorkstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0