Tandläkaren och Hööks

Godmorgon på er, idag går jag för första gången upp i tid! haha jag burkar ligga och sova till 12, men det hinner jag inte idag, nu först ska jag hinna duscha, äta frukost och göra mig iordning för att sen vid 10 kommer tandläkaren ut till stallet och ska kolla hästarnas munnar, Våra ponnyer börjar och det tar väl ca 30 minuter med varje och där inte finns något alldeles speciellt att fixa. Men jag tror inte det ska vara någon fara, båda är så otroligt fina i munnen att rida. 
När dom är fixade så åker jag och mamma vidare till Hööks för att spendera mina 2100 kr, så jag hoppas verkligen att dom har ett stort utbud av saker nu, och att jag hittar lite praktiska saker inför SM. 
Vad som händer ikväll är ännu oklart! ingen ridning idag inte, så vi får se om jag kanske träffar någon kompis eller helt enkelt tar det lugnt och kollar lite film för en gångs skull. 
 
Tidsinställda inlägg är planerade, och jag kommer även uppdatera er live under dagen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tyckte väll att jag kände igen hästen från en annons! ;)

Svar: menar du den bruna ponnyn? ja han är till salu :)
Julia Wesén Cosmo

2013-08-06 @ 08:05:08
Postat av: Anna

Sv - Åh, tack så jättemycket! :D

2013-08-06 @ 10:27:35
URL: http://www.annajohanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0