Tidsinställa till er

Nu har jag suttit i två dagar och bara gjort massor med inlägg till er, så idag blev jag helt klar! skönt! jag har gjort väldigt många så jag hoppas jag får god respons på alla inlägg, och att när jag kommer tillbaka om drygt en vecka att jag ser många kommentarer att svara på. Då blir jag riktigt glad och ännu mer taggad på att skriva, jag kommer ju såklart uppdatera er live ifrån tävlingen också men somsagt skönt att ha gjort inlägg till er så behöver jag inte känna stress eller ångest över att jag inte hinner med så många inlägg jag vill..
 
Jag har gjort alla dom ni ser på bild, 15 st, plus några till på andra sidan också så det borde absolut räcka, 3 inlägg minst om dagen är det gjort till.
Så kom igen och titta in flera gånger om dagen, det är intressanta inlägg samt önskeinlägg ifrån er, Jag hoppas på god respons nu när jag tagit två dagar till detta för er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0