Davens Systrar

Daven har två halvsystar som tävlar högt och framgångsrikt?
Han har en som heter hesselteich's desert rose, hon tävlar internationellt och representerar Frankrike i landslaget hon deltog även på EM 2013, Roligt att hitta släktingar till honom, dock ser jag ingen större likhet mellan dom gör ni?
Sen har han även en halvsyster som tävlas här i Sverige, hon kommer även till SM, och jag är vän med ryttaren Amanda, Ponnyn heter Dolce. Kul att han har så duktiga systrar.
Dock ser jag ingen större likhet mellan Daven och Dolce heller, men vi har pratat lite om deras beteende och där verkar det vara rätt lika, även dolce har haft svårt med galoppfattningar så det är kanske något som ligger långt bak i släkten! 
Gammal bild på mig och Daven ifrån 2012, jag sitter som en kråka usch och fy! 

Jag kan se större likhet mellan Rose och Dolce dock, eller vad tycker ni, ser ni någon likhet mellan dom?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagen och rose har nästan identiska ansikten fast i olika färger :) superfina är de i alla fall alla tre !:)

2013-08-14 @ 21:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0