dagarna just nu

förtillfället så ser mina dagar inte spciellt roliga ut! jag har inte så mycket tid över samtidigt som jag inte har allt för mycket att göra här hemma, jag undrar hur det går ihop? 
Daven vilar nu, han skrittas bara 30 min varje dag sen har jag 3 viktiga inlämningar kvar i skolan. Samt att jag har mycket hålor nu och inställda lektioner vilket är skönt. 
 
Så samtidigt som jag tycker dagarna springer iväg så har jag ändå lite långtråkigt.. Men det kommer nog bli bättre snart, känner att tiden just nu med blött och vinter är inte min tid hatar vinter överallt annat! 
Men jag har en del som jag tänkte blogga om nu ett tag i alla fall, har massor med ovisade bilder samt lite inlägg om mitt tävlingsår och även mina mål 2014. 
Samt att bloggen kommer bli mer inriktad på mitt liv utanför hästeriet när jag nu bara har en häst att skriva om.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0