Hem!

Idag ska jag hem till mamma igen, rida och fira lite jul med henne också. 
Jag har inte önskat mig något av henne så vi får se vad det kan bli för något, Senare i eftermiddag ska jag även bort och rida Daven, var ett tag sen nu så jag tror han kommer ha mycket mycket energi!
Så vi får se kanske tar med kameran bort och ber mamma ta några kort på oss..
 
Senare av veckan är oplanerad, kanske åker till pappa någon dag till, men ska i alla fall få in att jag ska till väla någon av dagarna innan nyår. Jag måste verkligen hitta en nyårsklänning! är sent ute nu men något fint finns det nog kvar. 
 
Ni kanske även är lite sugna på att veta vad jag fick i julklapp så det kan jag ju lika bra ta i detta inlägget:
 
* iPhone 5s - Guld !!!!
* Väska ifrån Victoria secret 
* Parfym - victoria secret
* Trosor- Victoria Secret
* smycke - Snö of Sweden
* 2 Böcker
* Pengar
 och lite andra små saker
 jag till vänster, min kompis till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0