hur går det med Chippen nu?

Godmorgon på er!

Jag vet att många av er undrar hur det går med Chippen, var ni kan hitta och fortsätta följa honom, så jag tänkte dra lite snabbt. Jag har mycket kontakt med Kajsa som har honom nu, detta är något jag är väldigt glad för och hoppas det alltid kommer hålla i sig. 
Kajsa och Chippen trivs som handen i handsken med varandra, och dom har redan testat på en tävling vilket gick väldigt bra. Jag är så stolt och kommer alltid finnas och stötta dom när som helst.
 
Vi har faktiskt bestämt redan nu att vi ska åka upp och hälsa på innan jullovet är slut. Då ska jag rida och känna igenom Chippen lite och hjälpa kajsa, och sen ska vi rida ut en mysig tur! 
Jag ser verkligen fram emot det, både att träffa min Kung men också att träffa Kajsa och kunna prata och bolla lite med henne så hon kan få ännu mer tips. 
 
Så allt går bra med Chippen, Han trivs super hos Kajsa och det är världens gulligaste familj som tar hand om honom som den kung han är! Tyvärr kan jag inte visa någon bild kajsa har tagit då jag har ny telefon och alla bilder är på den gamla. Men jag lovar att ta massa bilder när jag hälsar på honom.
Världen finaste, Gud vad jag kommer sakna att komma in på tävlings banan och visa upp oss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0