Rida,rida,rida

Nu ska jag bort till stallet för att rida på min lilla vilding! 
han har haft det rätt lugnt detta lovet så nu är det dags att sätta fart på honom också så han gör av med lite mer energi. Har ju även varit hos pappa en hel del men nu ska jag inte dit något mer detta året så nu kan jag fokusera på Daven. När jag inte har något i skolan som ska lämnas in eller skrivas.
 
Har en hel del inlägg på G som jag tänker att jag ska skriva till er, blandannat detta tävlings år, lite om hur det går med Chippen, och även mina planer längre fram med både häst och tävling.
En hel del som ligger och väntar helt enkelt, sätter mig ner och skriver ihop dom när jag har varit i stallet!
saknar min lilla buse och sommaren 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0