tävlingsupplägget för 2014

Just nu sitter jag och kollar lite tävlingar för 2014.
Det är viktigt att man har en plan att följa, Nu när jag har en häst känns det som det är lättare att göra upp ett bra upplägg för honom. Han ska stärkas och få mycket rutin nästa år. 
Vi börjar upp redan i Februari om vädret tillåter och om jag känner att han är redo och igång till dess, Kommer inte gå in och göra starter där vi inte är 100% färdig tränade och uppladdade för.
 
2014 blir ett år med fokus, jag ska klara av skolan bra parallellt med hästen,vänner och allt annat i mitt liv.
Förhoppningsvis får vi in någon resa också! och då blir det en lite lugnare period för Daven, som sen ska vara på topp till sen sommarens starter. 
Jag hoppas mitt upplägg blir bra! Mycket lättare nu när jag känner honom bättre och vet vad han går för och klarar av både mentalt och fysiskt.
 
Nu firar vi in 2014 tillsammans med folk vi gillar!! För det ska jag göra.
 

Kommentarer
Postat av: Katrinne

Härlig bild och snygg outfit som passar perfekt till Daven! Gott Nytt År!

2013-12-31 @ 11:41:18
URL: http://ryttare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0