Anmäld till årets första nationella!

Nu har vi äntligen anmält till årets första nationella, där jag även ska få rida Kür! 
Vi ska även göra klart Davens kür så jag kan debutera den där, gud vad roligt det ska bli, Det är i Hästhagens årliga öresundsspel. Super rolig tävling då man träffar massor med vänner och även kul eftersom det är storhäst samtidigt så man kan kolla lite på dom också. 
2013 nu känns det verkligen som tävlingsterminen är på gång. 
Hur är det för er? ska eller har ni redan startat iår?
 Davenport
Bild tagen av Julia Franzen

Kommentarer
Postat av: ida

Jag har inte någon tävlingsstart planerad ännu. Tänkte kika efter nationella tävlingar framåt hösten så att jag kan rida någon mer FEI på ponnyn och sedan debutera med storhästen när vi är redo! :)
Lycka till!

Svar: vad roligt! hoppas vi ses på nån ponnytävling längre fram :) tack detsamma!
Julia Wesén Cosmo

2013-02-10 @ 14:16:27
URL: http://idalundell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0