Dagen kommer bli full!

Godmorgon, eller godnatt jag vet inte riktigt vad man ska säga haha ;) 
Dagen idag kommer bli rätt så full, jag ska snart gå och sova lite för att jag sen ska sätta klockan på 8 imorgon och gå upp och ut och springa en runda, sen ska jag da en härlig dusch, äta frukost och mysa hemma lite. Sen bort till stallet framåt eftermiddagen, Trava daven lite och rida Chippen ett lätt dressyrpass. 
Från början var det tänkt att vi skulle in till lund eller malmö och fixa ett nytt pass till mig, men jag vet inte riktigt om vi hinner det. 
Annars kommer vi ta det på onsdag. 
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag får sova lite innan jag ska gå upp igen. Vi hörs!
haha söt bild, som egentligen är ur gammal! det ser man på knopparna, fattar inte hur jag kunde göra så fula och runt 15 st hahah! nu gör jag max 8 med den i pannluggen.

Kommentarer
Postat av: cupcakefashion

Så söt bild! :)

2013-02-20 @ 19:17:49
URL: http://cupcakefashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0