Dagens planer

Ikväll är det träning som står på schemat, kommer ta Chippen idag igen, för att vi ska rida hans kür och vi har faktiskt gjort stora förändringar, vi har försvårat programet och lite annat smått. Ska bli så roligt att åka och visa upp den! Vi får vänta till hästhagen men det är snart, tiden går rätt så fort faktiskt. 
Daven ska travas lite idag, han är så himla pigg och busig nu förtiden, han måste göra av med sin energi på något sätt. Hade tänkt att ta med kameran och filma lite idag men det blir svårt eftersom vi ska rida küren och eftersom vi har gjort lite ändringar så tänkte jag inte visa det förren jag startat. 
Mamma har lovat att bli bättre på att fota och filma på tävlingar så förhoppningsvis blir det mer filmer nu iallafall.
 
Kommer kanske inte bli lika bra uppdatering som det blev igår, för att vi ska sen in till stan och fixa pass till mig, och sen ska vi fika med några vänner, men jag ska försöka uppdatera er! 
Och måste bara säga att det är så roligt med all positiv kritik som kommit nu när jag börjat blogga mer regelbundet! så himla roligt att läsa alla fina kommentarer ni skickar, det är sånt som gör att man vill fortsätta fast man har ont om tid. 
 
Har gjort nåt tidsinställt inlägg som kommer dyka upp under dagen, men ska försöka att göra några till innan vi ska åka. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så himla fin design, och sjukt söt häst i headern! :D

2013-02-19 @ 11:37:48
URL: http://sofiejansson.blogg.se
Postat av: Nathalie Busk

Åh, vill också rida kür, men får vänta till maj :/ Kan inte du skriva lite om hur det går till? Hur gör man sitt program, vad man ska tänka på osv. Hur gör man för att få sitt program på papper, så att domaren vet hur man ska rida osv? :) Vore jättekul att läsa :D

Svar: det kommer i ett inlägg imorgon! :D
tack så jätte mycket för tipset!
Julia Wesén Cosmo

2013-02-19 @ 12:10:43
URL: http://dressyrteamet.blogg.se
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Bara du skriver "Kür" så vill jag springa till stallet och skola om min stela hopponny!

Svar: Åh! haha :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-19 @ 21:49:52
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Är Daven skadad? :)

Svar: nej! han var bara uttorkad och fick därför lite feber, för han dricker inte ur vattenkoppen så nu hänger vi in till honom :) han skulle därför ta det lite lugnt 1-2 veckor
Julia Wesén Cosmo

2013-02-20 @ 14:13:36
URL: http://matildaholmstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0