Dröm hästen!

Vet att jag lagt upp denna filmen tidigare, men jag kan bara inte få nog av att titta på denna läckerbit, det är helt otroligt vilka gångarter. Och tänk vilken framgångsrik häst det kommer bli i framtiden! 
Man kan ju alltid drömma men jag skulle göra allt för att någon gång i mitt liv få äga en sån här häst. 
Från början var det ju tänkt att Patrik Kittel skulle ta över denna fina hästen och rida i framtiden, men jag vet inte hur det ser ut nu faktiskt, vi får väl se! annars blir det roligt att se vem som istället får äran att rida den.
Jag håller iallfall tummarna för det blivande ekipaget i framtiden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sammarbetet med Anette Jasper Kohl som äger den och Uno Donna Unique är dock avslutat så det ser tyvärr inte ut som om den ingår i Patriks stall framöver.

Svar: oj! nej det visste jag faktiskt inte!
Julia Wesén Cosmo

2013-02-19 @ 09:32:50
Postat av: Amanda

Åh Emma som rider är fantastik! Rider så grymt bra!

Svar: Ja verkligen! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-19 @ 13:53:53
Postat av: Linnéa Thorén

Det är min tränares dotter som rider :)

Svar: Jaha! vad roligt, hon är duktig :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-20 @ 10:41:51
Postat av: Sandra

Det ska bli väldigt spännande att följa honom! Håller med dig, en riktig läckerbit!

Svar: Men visst är det! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-20 @ 18:13:16
URL: http://aylen.blogg.se
Postat av: Tilda

Blev just kär... Gud vilka snygga rörelser! Har aldrig sett en sådan luftig trav!

2013-02-20 @ 19:57:38
URL: http://absoluttilda.blogg.se
Postat av: JennyM

Jag var ju hos Helgstrand och tränade för några veckor sedan, min pålle har stått hos Emma (som rider på filmen) för träning några månader. Nu verkar dock Andreas ha tagit över han, men fick se han ett par gånger live och jag kan säga att får ni se han nu så är han hundra gånger finare ändå. Finns inga begränsningar i den hästen! Helt outstanding..
Förövrigt verkar det som att Andreas kommer få behålla honom nu, ett tag iallafall. Roligt faktiskt, han sitter mest och ler på ryggen på honom. Ganska förståeligt ;)

2013-02-21 @ 02:00:21
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0