ett år sedan!

hittade dom här bilderna på datorn när jag rensade lite, det är snart nästan exakt ett år sedan dom togs, då hade jag haft min lilla prins ett halv år.. och tänkt vad mycket som hände på den korta tiden. När han kom var han ur smal, och hade knappt några muskler! 
Ska försöka få någon att fota nya såna bilder när det blir lite varmare så vi kan jämföra, han har blivit så biffig nu min lilla bebishäst. 
Så nu ska jag bort till stallet och mysa och rida, mer uppdatering kommer under dagen, tar med mig kameran bort så får vi se om det blir lite nya bilder när jag kommer hem. 
Min fina kille♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken fin häst du har! :)
Jättefin blogg med!
// Amanda

2013-02-20 @ 12:10:41
URL: http://tidenistallet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0