Gårdagen

igår när vi var iväg så träffade vi på Sofie Lexner som rider Charming Boy, dom har ridit tillsammans i globen, och andra stora tävlingar, dom är blandannat med i sveriges internationella lag. 
Det var jätte roligt att träffa henne och prata med henne, träffade även på hennes två super fina hästar, däribland också Charming Boy och briljant som också gick uppe i Globen. 
Briljant är en sån riktigt snäll och go myshäst!  Så igår vilade båda ponnyerna
 
Idag ska jag bort till stallet och rida båda ponnyerna, för att jag senare ikväll ska iväg, därför får jag vara väldigt effektiv i stallet idag så jag hinner med allt. 
Det blir lite lätt dressyr för dom båda som står på Schemat, Men jag har gjort lite tidsinställda inlägg som kommer komma upp under hela dagen, så bara för jag har mycket att göra betyder det inte att bloggen inte uppdateras. 
Sofie och Charming boy
Sofie-Lexner-Charming-Boy-2.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0