pris för bästa Horsemanship

Åh! måste bara berätta en jätte rolig sak! På Svenskt Ponny Derby 2012 så skulle dom dela ut ett pris till den ryttare, som hade bäst horsemanship, det menade dom med var snäll mot sin häst, sina motståndare, vänner och allt därtill. 
Man fick aldrig veta vem det var som vann detta priset då det hade blivit ett missförstånd på tävlingsplatsen så dom glömde att dela ut det. Men sen idag hade jag fått ett brev på posten, jag visste inte alls var det var ifrån början, men i paketet låg alltså detta täcket! Blev helt chockad, och så himla glad! 
Där stod Grattis för ditt fina horsemanship, och att dom bad om utsäkt för att det hade blivit så försenat. Både jag och mamma blev väldigt förvånade, Det betyder väldigt mycket för mig att jag fick detta, och att jag var den som utsågs vara den ryttare som var värd det. 
Det stod även att jag blivit nominerad av personer, som gjorde att jag vann! Men det tråkiga är att jag inte alls vet vem som nominerat mig till detta.
Vill ändå säga stort tack, och att jag är super glad! ♥
 
Såhär beskriver Derbyt priset:
Horsemanship pris 
Du har möjlighet att nominera någon ryttare som du anser visar ett trevligt sätt mot både sin häst och sina medtävlande.
Som alltid har ett gott uppförande och är hjälpsam mot sina kamrater och bra ambassadör för sporten.

Fyll i detta papper varför just denna person skall få det värdefulla priset för bästa horsmanship

Kommentarer
Postat av: Saga

Grattis Julia! Vad kul

2013-02-22 @ 22:45:41
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

STORT GRATTIS!

2013-02-23 @ 00:19:47
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: Julia

gud va kul :) grattis!

2013-02-26 @ 15:40:49
URL: http://infinitysecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0