Min nästa tävling

Nästa helg, ska jag iväg på årets andra start, Jag ska bara rida en Regional FEI inledande, ifrån början var det inte tänkt att vi skulle åka hit, men eftersom Chippen var så himla busig och skulle låssas vara rädd för domaren på förra tävlingen valde vi att åka hit också. 
Bara för att få en till start innan dom stora nationella Öresundsspelen i påsk, där det är 4 dagars tävling. 
 
Så tävlingen nästa helg kom rätt så oplanerat, men det känns ändå bra att åka ut på något innan det stora drar igång. Jag ska även försöka hinna få ut Daven på någon regional innan öresundsspelen, för att han har inte tävlat sen i September förra året. Då vi segrade i LA:3, Varför han inte varit ute och tävlat sen dess är för att vi bestämde att vi istället skulle lägga allt fokus på att träna honom och få honom i toptrim, vi ville inte ut på tävlinarna och göra lite halvkassa prestationer. Det har ju ändå gått snabbt för honom, när jag fick honom för lite mer än ett år sen var han knappt riden, samma år kvalade vi honom till SM. 
Men vi hoppas att både han och jag är fit for fight detta året!
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Herre gud vilken otroligt vacker häst!! Han råkar inte ha någon brorsa som är till salu? ;)

2013-02-23 @ 16:58:12
URL: http://ciccicarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0