Min starttid på söndag

Nu har startlistorna inför söndag kommit upp, jag är mycket nöjd med min start tid som än sålänge är kl 15,53! älskar att starta lite senare på eftermiddagen, då hinner man med så mycket på förmiddagen och jag blir alltid mycket mer stressad om det är tidigt. 
Jag startar iallafall som nummer 6 av alla 16 starter tror jag att det är. Chippen har ju faktiskt gått bra dom senaste dagarna och nu har jag ridit program för domare, samt för helena två dagar. Känns mycket bättre och man känner sig så mycket mer förbredd. 
 
Ni har önskat att ni vill se mer hur jag förbereder inför tävling, vad jag har med mig och vad man bör tänka på innan en tävling, jag lovar att jag ska skriva och svara på allt det, men det får bli i ett inlägg när jag har mer tid! Förresten tack för alla kommentarer med tips och andra fina ord, det betyder så mycket för mig som ni vet.
 

Kommentarer
Postat av: Minna

Älskar den bilden asså! :D

2013-02-27 @ 07:22:00
URL: http://goldendressagepony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0