Mys kväll med kungarna

Var i stallet idag, stod mest och klappade,borstade och masserade killarna. Skrittade daven lite också.. Det är så skönt att man kan åka ut till dom och dra bort alla andra tankar ifrån huvudet, dagen idag har varit rätt jobbig. Men det är skönt att vi har lov nu iallafall, det behövdes ska vila upp mig, och fokusera på hästarna.
Tänkte ta med kameran imorgon och fota alla saker, har även film på stallet och hagarna samt sadelkammaren som ni har velat se tidigare. 
 
Imorgon i stallet hade jag även tänkt att ta ut Chippen på om det går en skogstur annars får det bli lättare arbete i ridhuset, Daven ska jag busa extra mycket med. Han är så himla pigg och vill hela tiden busa med en.
Det var även vissa som undrade vad det var som hade hänt med alice och varför jag tänkte på henne, och det är av privata saker så det är inget jag kommer ta upp på bloggen, vill Alice berätta själv får hon göra det men jag kommer inte göra det. 
 
Åh vad jag saknar detta!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Busk

Han är så himla fin! Hoppas vi ses på några tävlingar i år :D

/Nathalie

Svar: ååh! tack så himla mycket :D det hoppas jag med verkligen! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-02-16 @ 19:49:00
URL: http://dressyrteamet.blogg.se
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

får jag fråga vad det kostar att träna för Jan brink?:)

Svar: Vet inte helt hundra vad det är men inte så speciellt farligt som man kanske kan tro, runt 1000 lappen men inte över! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-18 @ 18:56:44
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0