Nalle Puh!

haha titta vilket gulligt täcke som jag har! jag fick det när jag var jätte liten och red C ponny, av mina syskon och eftersom det är rätt stort så passar det även min ponnyer nu! haha det är så himla gullig, Chippen brukar inte använda det för att han tycker det är för töntigt. Men daven älskar det, och det passar så bra på honom för han är också en liten Bebis! 
 
Kanske ska ha kvar det och även ha med det upp på stor häst ;) haha skämt åsido! men visst är det himla gullig?
det ser lite litet ut på honom på sista bilden men det är för att jag har det över sadeln, och har dragit fram det så det inte ska spämma där fram på honom när han travar och så.
Men det är helt Perfekt på daven, han är ju mycket mindre

Kommentarer
Postat av: Miiinna

Så himla sött! :'D

2013-02-17 @ 22:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0