Nytt!

Här kommer bilderna på det andra som vi köpte när vi var nere i en hästsportsbutik för ett tag sen! blev riktigt nöjd med alla sakerna faktiskt!
ett par helt vanliga bruna lindor det behövdes för mina andra var så slitna, sen total ÄLSKAR jag dom nya bootsen med lack, fatta coolt på tävling! tillsammans med det nya tävlingsschabraket som jag också älskar, så himla snygga detaljer med swarowski och blankt tyg! vi fick tag i det sista.
Alla i stallet har blivit avensjuka när dom sätt dom ;)
Och sen även älskar jag det nya täcket ifrån Kinsland, vi hade tur tog det absolut sista, hon sa att dom brukar inte beställa hem kingsland täcken till svergie så vi hade väldig tur, detta var det enda hon hade. så himla fint! Det är ett tjockt stalltäcke som ponnyerna ska ha med på tävlingar. 
Även nytt hästgodis med speciella smaker, daven gillar smaken mango honung, och chippen banan vanilj.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Busk

Ser inga bilder :( Men det låter fint haha :D

2013-02-17 @ 11:58:03
URL: http://dressyrteamet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0