Rätt svar på Gissnings Tävlingen

verkade som att det var rätt så svårt att gissa, men jag tyckte ändå att ni alla var väldigt duktiga och nära, alla låg runt rätt höjd! men där var en som gissade nästan exakt rätt! och det var Matilda som tyvärr inte skrev någon blogg. Så jag kan tyvärr inte länka någon blogg till Matilda. 
Men hon gissade på Chippen: 144 & Daven 148
Rätt svar: Daven är 148, och Chippen är 144,5 så det var väldigt nära! och Davens höjd var ju exakt rätt.
bilder ifrån Mantorp förra året, när vi segrade i FEI mästerskap på nästan 69%

Kommentarer
Postat av: JennyM

Ja han är verkligen helt fantastisk, jag vet ju att Emma ridit in nästan alla Andreas fina hästar så hon har ju suttit på dom flesta. emn hon säger hela tiden att det inte finns någon som Sezuan. Han är verkligen kungen på det stället ;)
Sedan säger hon att han hade gått sådär bra med i stort sett alla, och det kan man kanske inte direkt tro. Det är också lite häftigt faktiskt.

Ja, han var nästan höjdpunkten att få se om dagarna när jag var där. Man måste ha sett den hästen live en gång för att förstå hur outstanding han faktiskt är.
Dock är han hemskt hingstig, men när det är ryttare på ryggen är det (oftast) fokus som gäller ;) Synd att han aldrig blir godkänd här :/

2013-02-22 @ 15:21:20
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0