Rida storhäst idag?

Hej på er! känns skönt att det värsta i skolan är över för min del nu, har bara ett nationellt på fredag, och sen lite prov nästa vecka så jag kommer ha mer tid till att blogga. 
Kom hem ifrån skolan för ett tag sen, och nu ska jag bort till stallet och rida två hästar, fast en av dom är inte min egna ;)
Ska hjälpa en tjej att rida hennes storthäst idag för att hon är sjuk, Jag har ridit hästen innan så det blir inte helt nytt, men alltid roligt att rida lite andra hästar ibland, och bra träning att rida storthäst ibland. 
Tar med kameran så får vi se om det blir några bilder :) 
Sen ska jag rida daven också! Så det kommer ta ett tag i stallet idag,men vi hörs mer ikväll med inlägg om ridpassen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad roligt att rida stor häst när man inte ä rvan med det.. De är som för mig när jag rider D-ponny känns lite konstigt!

2013-02-28 @ 09:55:32
URL: http://bbqridtravare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0