Så nöjd!

Detta kommer snart hem till mig och till mina ponnyer, Bara längtar! var ett tag sen vi beställde dom men det tar nog någon vecka till innan dom kommer. 
Jag har bestämt färgen på stenarna själv, då det kommer inte vara exakt dom som är på bild. Så jag hoppas verkligen att färgerna passar. Blev även så glad för man kunde beställa extra full på pannbandet, vilket är super till Chippen, när han har full så sitter dom precis lagom, men det ser mer ut som han har ett helt rakt pannband då, och det är ju inte lika snyggt. 
 
Har inte bestämt mig än om dom bara ska ha pannbanden på tävlingar eller om dom ska dom på alltid, Vi har även sagt att är dom bra och håller stenarna bra så beställer vi nog något till och sätter på tränsen dom har när vi är ute och går på tävlingar och lite sådär. 
Men jag lovar att ta bilder på dom i sina pannband när dom väl kommer! 
Daven kommer få det med pärlor, han är lite mer barnslig och tjejig av sig haha! 
Chippen får det andra..

Kommentarer
Postat av: Mari

Superfina! Vart hittade du dessa? Hittar inga jag är helt nöjd med i affärerna och ingen bra webbsida.

Svar: dom är faktiskt köpta via en holländsk nät butik! jag har glömt namnet men jag ska kolla upp det :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-20 @ 12:31:56
Postat av: Mari

Åh! Vore såååå tacksam om du ville skriva namnet på sidan, har aldrig sett så fina innan!

2013-02-20 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0