Små saker nytt

för ett tag sen var jag och mamma iväg och handlade lite nya saker till hästarna. Allt det har jag glömt att fota, så det mesta är i stallet! Men jag ska ta med kameran idag så får vi se om jag hinner fota det innan vi ska åka. 
Iallafall blev det även lite andra små saker med hem, som är mer till mig och till tävlingar så det tänkte jag börja med att visa er! 

Riktigt fina saker tycker jag, det kommer användas mycket på tävling, och jag blev så glad när jag hittade dom små hästarna som man kan sätta på kavajen eftersom att det nästan är omöjligt att köpa längre, det finns liksom inte. Så fast att jag redan har många fick det bli några till. Jag kommer byta av dom emellanåt och som ni ser är den bruna hästen är Chippen hihi. 
Hittade även en rätt speciell sak som jag aldrig sätt tidigare, swarowski band till hjälmen som man sätter runt så blingar hela hjälmen, det fick också följa med hem och sen en ny liten blomma till håret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0