Chippen

Red ju dressyrpass på Chippen i förrgår så mamma fotade oss lite, han var som vanligt väldigt pigg! men vi gjorde mycket lösgörande och mjukgörade för att sätta igång honom långsamt, han tycker nog detta arbetet är helt önodigt för han vill bara ha riktigt hård träning det är det han gillar, men jag vill spara så mycket jag kan på honom eftersom han får anstränga sig så otroligt mycket i den tillgjorda traven.
 
Men på slutet lyssnade han fint på mig, och för att avsluta med lite som han tycker är roligt gjorde vi lite galopp pirutter och passage, det gillar han ponnyn min! 
Här kommer bilderna, Han ser alltid så pigg och glad ut på alla bilder! 

Kommentarer
Postat av: Minna och Herkanperkan

HAHA, palla mig och herkules på sjätte bilden xD

Men ni är verkligen fina! :3

2013-01-05 @ 11:50:34
URL: http://goldendressagepony.blogg.se
Postat av: Alva Liew

Jag har bilder på dig som jag tog på SM. Vill du ha dem? Isf, vad är din mailadress? :)

2013-01-05 @ 12:28:33
URL: http://alvaliew.blogg.se
Postat av: bella

varför kallar du han chippen? och inte tex. jonny? :)

Svar: Han har tydligen alltid blivit kallad för det och den enda anledning jag kan tänka mig är för att hans pappa heter Chip :)
Julia Wesén Cosmo

2013-01-06 @ 12:17:18
Postat av: Anna

Åh han är så fin? Ska du tävla honom något 2013 eller ska du sälja honom? :( Hänger inte riktigt med ;)

Svar: tack så jätte mycket! jag ska tävla honom tills vi får en köpare på honom, han är tillsalu och kommer att säljas tyvärr, men tråkigt nog hinner jag inte med båda och jag börjar bli redo för storhäst! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-01-07 @ 17:38:42
URL: http://www.anna.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0