Clinic med Kyra Kyrklund

Vet ni vad jag ska göra imorgon? 
Jag ska på dressyr clinic med Kyra Kyrklund, det ska bli super kul och jag hoppas det inspirerar mig mycket, jag har faktiskt aldrig varit på clinic med henne därför ska det bli extra kul..
Vi ska åka dit tillsammans med några vänner, och sen ska vi även träffa många vänner där så som Alice som jag inte träffat på hur länge som helst, så det ska bli extra kul! 
 
Jag kommer att ta med mig kameran och klicka massor med bilder som jag kommer visa er senare och skriva om hur det var. Jag ska även försöka hinna att göra några tidsinlägg så ni är uppdaterade under hela dagen, då jag kommer att vara borta ifrån kl 8 på morgonen till 4 på eftermiddagen och och sen ska jag till stallet och ta hand om mina små ponnyer.. Ser fram emot en hel dag med hästar imorgon roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0