Dagens Planer

Har en del att göra i stallet idag, blir kanske lite som en heldag i stallet faktiskt, båda hästarna ska ridas, Träning senare på kvällen med Daven. Och sen lite annat pill, Tänkte att jag iallafall tar med kameran så får vi se om mamma kanske kan klicka några bilder när jag rider Chippen! kanske kan gå ut lite på utebanan om det inte är helt fruset, vi får se helt enkelt.. 
annars kanske det kan bli film eller foto ifrån träningen det beror på lite när jag har träningen, men annars tar jag med den och klickar lite bilder på dom i hagen och sen har jag en del nytt att visa er ifrån stockholm som jag shoppade där.. 
 
  • Dressyrpass på Chippen
  • Träning med Daven
  • Fota och fixa annat smått
  • Blogga såklart
saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0