dags att sätta fart!

Började inte så bra, direkt i skolan fick vi massor med läxor och prov, det värsta är över nu så jag kan andas ut, nästa steg är alla nationella prov som kommer nu i 9an..
det kom alltså lite som en chock att vi hade så himla mycket i skolan så jag hade bara inte tiden att ens logga in på bloggen. Men jag har jobbat upp mig och har kommit in i skolrutiner igen, därför är det nu dags att sätta fart på bloggen också.. 
 
det jag har tänkt extra mycket på nu denna gången är att planera i tid, skola hästar och bloggen, jag ska även bli mer noga med att göra tidsinställda på kvällar och helger då jag har tid ifall det sen kommer nån dag när jag kanske har så pass mycket att jag inte hinner. 
 
Ni vet att ni får när som helst komma med ideer, för inlägg och för att bloggen ska växa och bli bättre, Men det blir mycket lättare och jag tror även roligare sen när tävlingarna drar igång, debuten är inom en snar framtid! och jag lovar att berätta mer för er. 
 
Jag kommer att visa mer ifrån kyra Clinicen, jag har film på hagarna,stallet och sadelkammaren, och när jag rider som många av er velat se, så det är bara att välja och vraka på inlägg som ska dyka upp.
bild ifrån saknade lagSM och SM-bronset

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

Årets grymmaste bloggtävling! http://enewe.blogg.se

Vill du ha vinna en komplett Agria-outfit att ha på tävling, eller till träning eller varför inte bara va fin till vardags? http://enewe.blogg.se/2013/january/bloggtavling.html

2013-01-17 @ 21:06:43
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0