Davenport 4 Januari

Idag red jag lite i ridhuset, hade ju träning igår så red inte jätte hårt idag utan lossade honom lite red inte jätte länge kanske 35 min, gjorde lite sidvärts, och lite rörelser som kommer finns i min Kür sen..
Inte för att han blir trött av att gå två dagar tvärtom nästa, han har alldeles för mycket energi och kondis nu haha, nej men det är bara roligt för det var det han verkligen inte hade innan..
Galoppen satt bra idag också, gjorde lite galopp slutor för att stärka, lite svag öppna, enkla byten och mycket tempoväxlingar för att han ska lära sig att reagera snabbt för skänkeln. 
 
Passade även på att träna honom lite eftersom det kom in en väldigt stor häst i ridhuset som han brukar vara väldigt rädd för, det är dags för honom att lära sig nu! han har ju inte varit ute på framridningsbanorna på länge, men det gick också super bra! han skötte sig och jag är verkligen super nöjd med honom ifrån idag.. Så här kommer lite bilder. tyvärr lite suddiga
 
är ni förresten sugna på att se film ifrån idag?
jag vet att jag sitter hemskt på denna bilden, men tycker den är lite häftig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Busk

Grymt fin blogg du har, kommer garanterat följa den! Tack för tipset! :D

Svar: Åh gud vad roligt! vad glad jag blir :D
Julia Wesén Cosmo

2013-01-04 @ 21:13:49
URL: http://dressyrvi.blogg.se
Postat av: Emma

ja gärna film! :)

2013-01-04 @ 21:32:43
URL: http://emmahast.blogg.se
Postat av: Sandra

ja det hade varit roligt

2013-01-04 @ 21:44:12
Postat av: Minna

Fiiiiilm! :D

2013-01-04 @ 22:29:35
URL: http://goldendressagepony.blogg.se
Postat av: JennyM

Sv: Tack så hemskt mycket, och detsamma :)
Du är så välkommen tillbaka så ;)
Så himla fin din Daven, varit inne här och kikat innan. Han kan bli en riktig liten stjärna :)

Svar: Åh tack! gud vad glad jag blir av att höra det :D
Julia Wesén Cosmo

2013-01-05 @ 00:31:25
URL: http://jmdressyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0