Godmorgon

Godmorgon! Tänkte ta stallet lite tidigt idag för att vi sedan ska iväg, 
Med hästarna idag hade jag tänkt ta en skogstur på.. Eller iallafall Chippen ska få en härlig tur i skogen så jag hoppas vädret håller sig! 
Daven får nog vila efter gårdagens grymma träning. 
 
Igår började vi rida och slipa mer på davens Kür som förhoppningsvis kommer vara klar inom någon vecka, gud jag det ska bli roligt att rida och visa upp både den och honom! det har verkligen hänt mycket under tiden jag haft uppehåll, så jag tror inte riktigt ni hänger med på hur långt vi kommit än, men jag ska förska få mamma att filma oss och fota oss snart så ni ska få se.
Kommer inte gå ut med så mycket mer om hans Kür just nu då inget är helt 100 bestämt, men musiken är klar! den passar min lilla kille så himla bra :)
 
Vi jobbade en del med galoppen, lite sluta över diagonalen för att stärka honom, och enkla bytena som nästintill sitter helt nu! ni som följt mig ett tag vet vilka otroliga problem vi hade med dom tidigare!! Han börjar bli rätt maffig nu och ett riktigt muskelpaket! dags för nya bilder snart somsagt.
 
min bebis för snart ett år sen! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur hittade ni honom? Annons , konstant osv? Svara gärna i inlägg!

2013-01-02 @ 10:35:11
Postat av: Anonym

Hur hittade ni honom? Annons , konstant osv? Svara gärna i inlägg!

2013-01-02 @ 10:35:15
Postat av: nomi

vad är din häst för ras? ser ju exakt ut som min ponny.. XD vi vet inte vad hon är för ras nämligen :)

2013-01-02 @ 16:42:43
URL: http://nomies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0