Litet urval av bilder!

Kommer bara visa er en bild på varje ekipage som red under Kyra clinicen, har tyvärr inte tid att skriva om den just nu utan jag gör det när jag kommer hem och har mer tid, just nu är jag ju hos Frida och ska stanna här tills imorgon. Kan iallafall berätta att i början av clinicen var det bara ridskolehästar, fick se lite grundjobb, efter det kom alla dom riktigt fina ekipagen så som Mia von Essen, Ebba von essen och några till! 
Första bilden är en ridskolehäst..
en super fin ungponny som kommer gå långt!
Även Kyra red och visade upp på en ridskolehäst som tillhör flyinge
Bästa Mia
Ebba von Essen
Och sen Mia igen som red en annan super fin häst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Barcelona är inte en ponny..

Svar: Såklart vet jag det! jag skrev fel i all hast, är van att skriva ponny eftersom jag bara har ponnyer!
Julia Wesén Cosmo

2013-01-07 @ 16:15:42
Postat av: Malin

Tror du skrev ponny av bara farten......:-)

Svar: precis!
Julia Wesén Cosmo

2013-01-07 @ 17:40:57
Postat av: Alva

Jag har skickat bilder till dig på din mail nu! Kika gärna! :)

2013-01-10 @ 20:43:40
URL: http://alvaliew.blogg.se
Postat av: JennyM

Måste vara så himla roligt att vart där och kikat! Önskat jag hade åkt ner med :)

2013-01-15 @ 02:30:05
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr

Har du något tips på bra dressyrläger för privatryttare? :) Tacksam för svar, kram!

Svar: inget dressyrläger tyvärr, jag är inte iväg på sånt! men ja känner ju till många bra tränare :)
Julia Wesén Cosmo

2013-02-09 @ 03:40:34
URL: http://ponnydressyr.se
Postat av: Frida Olsson

fin blogg du har :) <3

Kolla gärna in min fälttävlansblogg :) <3

Min ponny är en d-ponny, sto, fälttävlansponny.
Om du känner för att checka in nån gång så får du gärna slänga in en liiiten kommentar så blir jag glad. :)

Haft en bra dag och så ? :)
Kram <3

2013-02-11 @ 00:28:32
URL: http://friidaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0