När man behöver dom som mest!

i igår var en sån dag då allt var lite upp och ned, visste varken in eller ut, orkade inte med skolan, brydde mig inte så mycket om någonting.. 
var endå så glad att jag kom till skolan, för direkt när dom fick veta stöttade dom mig och verkligen brydde sig, det kallar jag Bästa vänner! speciellt min underbara Frida! världens bästa ♥
 
varför nu detta, jo för tiden var inne för min fina ponny Noa att lämna denna världens och komma till hästhimmeln, alltså hon avlivades igår, hon har varit halt nu i nästan två år och det finns inte en chans att hon skulle bli bra igen, orkar inte berätta och skriva så mycket nu, kanske berättar mer senare, 
tack för alla minnen och stunder med dig, tack för att jag har fått kalla dig för min,tack för att du har ställt upp i alla lägen och alltid gjort ditt bästa fast du inte kunnat hela vägen, jag kommer alltid älska dig
Gud vad jag saknar min lilla prinsessa! :( ♥
 
massor med tankar som snurrar i huvudet
everyone has those days. they suck :(

Kommentarer
Postat av: Alva Ohlström

tänker på dig Julia.. <3

2013-01-18 @ 06:46:39
URL: http://alvaaohlstrom.blogg.se
Postat av: Minna

Usch, det måste vara hemskt! Hon har det säkert bra nu julia.
Saknar henne också, det är lite tomt i stallet.. :(
kramis

2013-01-18 @ 22:26:36
URL: http://goldendressagepony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0