outfit x2 ponnyer

Här kommer bild på deras outfiter som dom hade på sig idag! Vad tycker ni? 
 
Jag vet att jag sitter som en kråka på bilden på Chippen, men vi tog den i all hast!
Chippen:
Sadel: bates innova 
Schabrak: Glen Gordon
Benskydd: Jacson dressyr
 
Jag: 
Tröja: SM 2011 fleece
Ridbyxor: CRW bruna
stövlar: Königs
Hjälm:charles owen
Daven:
Sadel: bates innova
Schabrak: equiline
Lindor: Mias RS
Ser ni förresten vilken otroligt tjock och fin man Daven börjar få? 
 
jag har ju samma på mig så jag behöver inte dra det en gång till! Davens schabrak som han bär är även ett nytt, men ni kommer att få se bättre bild på det..
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

så fina båda två!<3

Svar: åh tack söta du! <3
Julia Wesén Cosmo

2013-01-04 @ 20:39:38
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0