Så himla roligt!

Måste först och främst tacka er grymma bloggläsare som fortfarande finns kvar, helt galet att statistiken slog i taket igår, fast att jag inte gjort allt för många och roliga inlägg. Den var långt över 300, Grymma är ni! och vad roligt att ni gillar den nya designen så mycket! för jag har ju ändå haft paus ett bra tag.

Jag hoppas att ert nyår varit grymt bra, och att ni firade in 2013 på bästa sättet, det gjorde iallafall jag, Kommer komma mycket sumeringar ifrån 2012 nu imon dom närmsta dagarna, både tävlingar samt andra mål som jag satte, och annat roligt som hänt 2012, Kommer även att skriva om mina mål och förhoppningar under 2013, samt kanske en liten blick över första tävlingarna som kommer komma.
 
taggad på 2013, nu kör vi och gör det bästa av året! 
jag hoppas ni följer med även detta året! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida Fransson

du har blivit länkad på ponnysanning julia! :)<3
http://www.ponnysanning.se/?p=14233#comments

Svar: såg det nu! ;) <3
Julia Wesén Cosmo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0