Skillnad 2 år!

Det har varit jätte många av er läsare som vill se skillnads film på både Chippen och Daven, men jag tänkte börja med att visa på Chippen, Jag kommer ta en film som är exakt 2 år gammal, och sen försäljningsfilmen på Chippen då vi inte filmat honom sen dess. 
 
Själv tycker jag det är stor skillnad så jag visar mer än gärna upp skillnads filmer, Jag är så glad att jag fått chansen att rida och utveckla Chippen!
 
Vad tycker ni om skillnaden?
 del 1 är galopp
 
del 2 är trav (traven är den med störst skillnad)
 
Till nu! Septemer 2012 
Kommer att visa er skillnad i bilder senare också eftersom ni även ville ha det, men tyckte det var roligare att börja med filmer! 

Kommentarer
Postat av: Emma

OMG vilken skillnad! Bra jobbat Julia!
Hur tänkte ni när ni köpte Chippen? Vilken nivå var han på när ni köpte honom?

Svar: åh tack så jätte mycket! jag svarar på det i ett inlägg :)
Julia Wesén Cosmo

2013-01-05 @ 15:31:08
Postat av: minna

OJ SHIT :o
gud vilken skillnad! :'D

2013-01-05 @ 16:22:32
URL: http://goldendressagepony.blogg.se
Postat av: Nathalie Busk

Det var igen liten skillnad inte! Jäklar vad fin han är! Stor skillnad på traven, hur har ni gjort egentligen? Väldigt effektivt iallafall :D

Svar: tack så jätte mycket! vi har jobbat mycket för det :) jag tänkte svara på det i ett inlägg för att det är många som brukar undra det :D
Julia Wesén Cosmo

2013-01-05 @ 19:41:50
URL: http://dressyrvi.blogg.se
Postat av: Frida Fransson

Stor skillnad, bra gjort julia! :D <333333

Svar: Åh tack så jätte mycket! :D<333333
Julia Wesén Cosmo

2013-01-05 @ 19:58:45
URL: http://FriidaFransson.blogg.se
Postat av: Ponnydressyr - Sara

Åh blir nästan tårögd. Har nog aldrig sett en finare ponny / utveckling! Blev sjukt inspirerad, problemet är att min ponny inte har mycket travsteg. Han spänner ryggen i ökningarna och springer.

Skulle verkligen vilja se dig rida min ponny, du rider så himlans bra! Är säker på att du kommer tävla bland eliten i storhästar också! Kram <3

2013-04-13 @ 21:12:36
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0