stallet klart!

Var länge i stallet idag, red Chippen lite i ridhuset, mamma tog lite kort på oss! träning med Daven sen efter, red kür och till musiken! snälla Minna ställde upp och fotade och filmade.. Har fått min egna lilla privat fotograf nu haha :) Hon sprang runt och fotade en del i stallet också.

Tog även lite kort på schabraken jag köpte uppe i stockholm under horse show, kommer dock inte ihåg vad det andra var vi köpte, troligen lite mer små saker så det behöver jag inte fota. 
Ni kommer få mer utverdering och bilder av ridpassen i separat inlägg och även dagens outfit.

men till en början får ni två bilder på mina sööta prinsar, Daven älskar och gör sig alltid extra snygg när kameran kommer fram! Ser dock lite roligt ut för att blixten är på ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0