Tävlingar 2012 Jonny Be Good del 2

Efter derbyt gjorde vi ett upplyft på tävling! det var i Jönköping den 29/7
Första dagen: FEI lagtävlan 68,88% och vinst! 
andra dagen: FEI mästerskap 66,7% och 4de placering!
sista dagen: Debut i Kür på 69,8% och 5te placering! 
och FEI lagtävlan 66,8% och 4de placering! 
Grym helg grymma starter och placering i varje klass, kan knappt bli bättre
 
10/8-Equalityriders SM 2012!
Trots missar på kvaldagarna fick vi första dagen 64,3% och andra kvalet 65,7% vilket ändå tog oss till A-Final där vi red Küren för andra gången på 67,5% red för första gången även för 5 domare, och vi slutade 8 i A-finalen, Totalt i SM 2012 kom vi 10a! 
 
Elitomgångarna gick Chippen också senare på hösten där vi red omgång 1 på 67,4% och 7 placering, laget 2a.
omgång 2 : 70,3% och 3dje plats laget 3a om jag inte minst helt fel.
omgång 3: 66,9% och 6te plats, laget 2a och vidare till lag SM 2012!
 
*2/11 Nordhalland- lag SM
dag1 : 65,8% dag2: 64,7% dag3:64,7% och Kür 66,8% och andra plats 
Laget tog SM bronset!
Jag tycker själv att jag har haft ett bra tävlingsår på Chippen! vi har höjt oss mycket på ett år vilket jag kommer skriva om i ett separat inlägg senare, tänkte jämföra SM 2011 & 2012 och skillanden där imellan! 
Bra början och bra avslut men framförallt! att jag haft så otroligt roligt, och lärt mig så himla mycket, och alla fina människor man träffar på tävlingar! vänner, och även nya man lär känna. Jag är absolut taggad och peppad på detta tävlingsår speciellt alla Meetings.
Och vem vet jag kanske stöter på nån bloggläsare när jag är ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0