Tävlingar 2012 Jonny Be Good

Jag tänkte börja med att skriva lite om alla Chippens tävlingar då det är han som gjort störts framsteg detta året, och för att det inte ska bli så mycket i ett inlägg tar jag en häst i taget. Jag kommer kanske inte skriva om exakt alla tävlingar för då kan inlägget bli allt för långt, men jag tar de flesta. 
 
*Vi inledde 2012 med en La:p1 i Lillhagen den 29/1 där vi segrade på 72,36
 
*Vi hade sedan ett litet uppehåll med träning och gjorde vår första nationella start för året i Båstad den 18/3 vi slutade 11 i båda klasserna.
 
*8/4- Örresundsspelen nationella tävlingar, red på runt 64% alla klasser
 
*28/4- Hässleholms nationella FEI lag: 65,8% och FEI mästerskap: 65,12%, slutade 11 i båda klasserna alltså precis utanför placering.
 
*19/5 Mantorpryttarna- runt 63% första dagen, och sista dagen blev det vinst i FEI Mästerskap på hela 68,37 även där jag höjde SM kvalet.
 *9/6 Åsbo ( hemmaklubb) FEI mästerskap 66,17% och 6te plats 
*6/7 Svenskt Ponny Derby! gick skit rent ut sagt, men har man snäll häst som Chippen hamnar resultaten inte helt i botten iallafall jag mådde riktigt dåligt och kunde knappt rida! vi kom därför inte till finalen som vi hade hoppats utan fick rida consulation där vi faktiskt kom på 3dje plats på 64,9% 
 
Kändes ändå som det blev en del! så Chippens tävlingar del 2 kommer senare ikväll :) där är dom lite mer roliga tävlingarna enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0