Dagens Planer

Godmorgon alla pigga!
Idag har jag en del att göra, så jag har fixat tidsinställda inlägg till er under hela dagen..
Jag ska rida 3 hästar faktiskt, Mina egna ska dock bara skrittas ut på en tur i skogen, Men sen är minna borta denna veckan så jag har fått i uppdrag att rida hennes Ponny lite åt henne, Ber mamma stå beredd med kameran så ni kan se lite bilder ifrån det.
Jag måste även hinna med att åka till tandläkaren som jag fått tid till runt kl 2, usch jag gillar inte tandläkaren haha! Och senare ikväll tror jag det blir en liten grillkväll hemma hos Helena, har dock inte hört något om det så jag vet inte om det blir idag eller senare i veckan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0