Dagens träning

Daven: gick super bra, jag fick inte lite mer aha känsla över hur jag måste ha honom och rida honom för att han ska gå så bra som han faktiskt kan! nu rider jag lite mer på en halvkass känsla, jag vet att vi kan så mycket mer, men han är inte lätt att rida och det tar otroligt lång tid att hitta alla knapparna på honom..
Men vi red igenom programet och det gick super bra, 
Lagtävlan: ingen större miss, galoppen kändes bättre än traven, och sen i mästerskap så fick vi en felfattning men det var jag som missuppfattade, så överlag gick det bra! men han ska gå träning imorgon igen för att trimma lite extra program..
 
Chippen : han var som en dröm, så galet fin! Helena hade nästan inget att kommentera, red igenom FEI mästerskap utan minsta lilla miss, tränigen var inte längre än 20 minuter max, jag ska verkligen försöka leva upp till denna känslan och försöka hitta samma flyt på tävling, men på förra tävlinvgen när vi tog två raka första platser kändes han lika bra! åh vad jag är glad för att jag har hono, världens mest positiva och arbetsglada kille, ställer upp 100% i alla lägen.
 
gillar denna bilden på min kung så mycket!

Kommentarer
Postat av: Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare

wow så snygg han är! åååh jag vill ha han, kommer och kidnappar :*

Svar: haha tack så jätte mycket! haha åh bra du sa det då vet jag vem det är när han försvinner :*
Julia Wesén Cosmo

2013-07-16 @ 17:39:38
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: emily

vilken dag är du på derbyt och tävlar? :)

Svar: jag tävlar alla dagar på derbyt! :)
Julia Wesén Cosmo

2013-07-18 @ 07:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0