få en ren hjälm snabbt!

Något som jag har haft stående i mitt skåp rätt länge är just denna spray, jag har inte tänkt på den helt enkelt, men när jag städade mitt skåp slog den mig igen och jag testade den..
Man sprutar ner i sin hjälm så blir det som en moose som sen torkar in i hjälmen och tar bort allt smuts och gör hjälmen ren igen, ett plus är ju också att den luktar super gott.
 
Det behövs heller inte mycket utan ett tunt lager över hela hjälmen, jag har nu testat det några gånger efter träningar och sådär och det blir resultat, jag tycker det funkar super och kommer absolut fortsätta med det. 
det känns så fräsht! 
 
Jag kommer faktiskt inte ihåg var vi hittat det eftersom jag haft det liggandes ett tag, men om man söker på namnet bör man hitta det rätt enkelt! 
hat deodorizer heter det och det kommer ifrån charles owen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0