Falsterbo Horse Show!

Nu är det dags! falsterbo är igång för iår! 
såklart ska jag dit då det är ett av årets roligaste ställen att vara på..
Detta året kommer nog slå dom flesta, fast jag blev lite beskviken på att jag var så nära att ta kvalet, så kommer jag ha super roligt ifrån marken och bara vara med mina vänner!

Imorgon kommer jag åka dit med mamma, vi kommer att gå på mässan, kanske handla lite, och kolla på dressyren, och på mina vänner som rider ponnyklassen..
Efter det ska vi hem till min saknade vän Alice och bo över hos dom till onsdag för att sen återigen på på Horse Showen, dock blir det ingen shopping då det alltid är så fullt med folk på onsdagar pågrund av huntingen, så då ska vi mest sitta och kolla och jag ska träffa alla mina vänner. 
 
Var egentligen tänkt att jag skulle stanna en dag till hos alice men vi får se hur det blir med det för jag vet inte hur jag skulle ta mig hem, eftersom jag måste hinna med att rida ponnyerna.
Men annars får jag iallafall två härliga dagar där och det räcker nog, men vi får se, kanske kan bli en 3dje dag också. 
 
Är det någon av er läsare som ska till falsterbo iår? har ni redan varit där eller ska ni dit?
Vilken dag isåfall? hade varit roligt att se er där.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

Jag hade tänkt att åka dit på Torsdag, så då är du kanske där :)

2013-07-08 @ 20:59:51
Postat av: Sofia

jag kommer vara där på onsdag! :)

2013-07-08 @ 22:19:36
URL: http://sofiaharbst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0