Falsterbo!

Gud vad falsterbo var bra kul iår, helt klart bästa året! inte för att ponnyküren var någon höjdare enligt mig så var hela stämningen, alla underbara och roliga människor man träffar på och pratar med och så kul på mässan, man blir ju tokig på allt som finns! jag vill bara ha allt, allt,allt, hittade så sjukt mycket jag skulle vilja ha men fick lugna mig lite och prioritera saker.
 
Var där Tisdag-Onsdag och bodde även över till Torsdag så jag kom hem idag, det är därför uppdateringen har legat så lågt dom senaste dagarna!
Jag tänkte bara ge er en liten tjuvtitt på vad ni kommer se i dom kommande inläggen,
Minna var snäll och fotade mig och daven idag i ett nytt set jag köpte nere i falsterbo, han gick bättre än bäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0