Godmorgon!

Idag mår jag mycket bättre! men eftersom mitt öra fortfarande strular och jag inte är hundra känns det bästa att åka in och kolla det, nu speciellt eftersom det är derbyt på fredag också!
 
Planen idag är rätt oklar eftersom vi först och främst måste se vad doktorn säger, men förhoppningsvis blir det ridning senare i eftermiddag, och jag tror jag tar det rätt lugnt så det möjligtvis blir någon uteritt så jag inte behöver rida två dressyrpass.
Annars är dagen idag rätt så lugn, jag ska mest vila upp mig och sköta bloggen, börja fixa med tidsinställda inför helgen samt svara på era fina kommentarer, det är så roligt att ni är så aktiva och gillar det jag skriver! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0