Hööks presentkort

I helgen har jag ju nästan blivit placerad i varenda start jag gjort. Och därför har jag också fått in en hel del presentkort på hööks. Hela 2100 kr sammanlagt, Så måste ge stor hiss till Jönköpings om alltid har bra och höga priser, vanligtvis brukar man bara vinna kanske 200 kr om man vinner, men här fick man 800 om man vann, 700 om man kom tvåa osv.
 
Så igår satt jag och kollade igenom Hööks nya höstkollektion och en del snygga saker finns där absolut! har redan hittat ut några produkter som jag ska kolla mer på när vi har tid att åka dit. Förhoppningsvis åker vi dit innan SM då man kanske hittar något nödvändigt som man ha med sig dit. 
Jag tänkte dela med mig av sakerna som jag tycker är extra snyggt, och som jag kommer kolla mer på i butiken!
Det sista täcket är absolut min största favorit, och sen även första jackan
Vilken är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte göra en utvärdering av tävlingsplatsen? =)

Svar: Absolut det kommer! :D
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 21:17:19
Postat av: Cajsa

Älskade tröjan tills jag såg den i verkligheten,pälsen ser okej ut på bilden men den var inte vacker i verkligheten... Maja fick det stalltäcket fast vår kollektionen härom dagen! Hittade det på rean och det var bara hennes storlek kvar! Gick inte att låta bli! Så fina är de!

Kram !<3<3

Svar: Gud vad tråkigt! ja då får jag kolla på det så kanske jag ändrar min syn igen! ja det är verkligen hur fint som helst :D

kram <3
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 22:05:48
URL: http://cmdressyr.blogg.se
Postat av: Isa

Regnridtäcke måste ju vara perfekt för dig som tävlar så mycket! :)

Svar: det var det jag tänkte också :)
Julia Wesén Cosmo

2013-07-30 @ 23:13:45
URL: http://isabellellinor.blogg.se
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Tävlingstoppen och jackan är riktigt snygga! Klämde och kände på de igår och de får nog följa med hem någon dag.... :D

Svar: Åh vad bra att du har kollat! då vet man att det ser bra ut i verkliga livet också haha, :D
Julia Wesén Cosmo

2013-07-31 @ 11:57:47
URL: http://linnforsstrom.blogg.se
Postat av: Anna

Wow det var inte dåliga priser! Och grattis till dig som lyckades rida hem så många :) Du verkar ha riktigt fina ponnysar!!
SV. Tack vad roligt att du tycker det :) Det tycker jag med ;)

Svar: Åh tack så jätte mycket! nej verkligen inte, dom har alltid så himla bra priser! åh stort tack, :D
Julia Wesén Cosmo

2013-08-03 @ 11:28:10
URL: http://dressyranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0