Mina inköp under Falsterbo!

Tänkte ta och visa mina inköp under falsterbo horse show! jätte nöjd med alla mina saker, men framförallt min kavaj! jag fullständigt älskar den, och den är helt klart den finaste jag faktikst någonsin sätt! det är alla fina små detaljer, formen och allt. Helt klart bästa köpet på hela Falsterbo, den kommer invigas under Derbyt om en vecka! Det unika är också att det endast finns en 50 st i sverige sa hon vi köpte den hos.
 
Bilderna gör den inte alls rättvis, den är så mycket finare i verkligheten.Men jag är så glad för den
Sedan hittade jag även mina nya älsklings boots! lackade med bling! kan det bli snyggare? kärlek vid första ögonkastet, det var som gjort till mig och jag kunde bara inte låta bli! och glad är jag för det. Dom blingar som bara den i solen! fint till prisutdelningar
Sedan hittade jag lite andra roliga saker, som ett nytt super fint tävlingsschabrak, ett verkligen lysande schabrak som sticker ut! absolut min favorit, jag vill alltid ha andra saker, vill aldrig komma med saker som jag vet att många andra har, det är bara tråkigt!
sen fick vi även med oss lite handskar, flugspray och sånt smått som jag inte tycker är så lönt att lägga upp.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Magda

Hej Julia!
Det vita schabraket du köpte är dösnyggt! Har ett likadant själv och det ligger grymt bra på hästen! :D en fråga är om man får ha det på tävling eftersom att loggan/guld detaljen är så pass stor? Skulle göra min dag om du kunde svara på detta! :) och du har en grymt bra blogg! Du inspererar!

2013-07-13 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0