Morgon träning!

Godmorgon på er! jag vaknade för ett tag sen, för att göra mig iordning för träning, idag har jag dubbel pass, alltså jag ska både rida träning på Daven och Chippen, dom kommer även gå direkt efter varandra så det gäller att planera in, mamma får hjälpa till att göra iordning och skritta fram den ena medans jag tränar..
 
Så idag kommer stallet bli klart tidigt! skönt att ha det gjort på förmiddagen för sen ikväll ska vi bort, eller ja förhoppningsvis allt är inte helt bestämt än. 
Men jag har förberett lite tidsinställda inlägg som kommer komma upp under dagen när jag är borta!
 
Något annat ni tycker fattas som jag borde skriva om eller göra mer av?
 Bebisen hälsar att det är lika viktigt att stå fint när man spänner sadelgjorden, som när man rider in och gör en halt hälsning på tävling!
Haha han är för go, han står alltid på tygel av sig själv oavsätt vad man ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0